Yağ Yakıcı 9 Aktivite ve Spor

Yaptığınız her şey için formda olmak istiyorsanız, spor salonu sizi çağırıyor olabilir. Kulaklarınızda hareketli bir müzik ve tembellik etmeden şevkle çalışma zamanı!

Spor salonu ve antrenman kesinlikle çok büyük yarar sağlar. Yağ ve kalori yakmak için performans arttırıp çok kısa sürede kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacak sayısız spor ve diğer aktiviteleri sıraladık.

İşte en iyi 10 yağ yakıcı spor ve eğlence aktivitesi.

Yüzme
-Saatte yakılan kalori: 500 – 800

Yüzmenin en büyük yararı, eklemlerinize tam bir baskı yapmadan en iyi şekilde kasları çalıştırmasıdır. Yüzme dediğimizde olimpiyat oyunlarını veya saatlerce denizde kalmanızı kastetmiyoruz. Belediye havuzları, özel sosyal tesisler veya sitenizin havuzunda yüzmeye biraz vakit ayırın değişime sizde şaşıracaksınız.

Tempolu Yürüyüş
-Saatte yakılan kalori: 550 – 900

Yürüme ile koşma arasındaki yapabileceğiniz düzenli egzersiz aradığın harika bir yağ yakıcı olabilir. Çılgınlar gibi hızlı hızlı koşmana gerek yok; bir süre boyunca basit sıradan tempoda hareket etmen kalp ve damar zindeliğiniz için harikalar yaratacaktır. Sakin sakin koşmak kaslarınızı güçlendirmenize ve yağ yakımına yardımcı olacaktır. Kilit nokta önemli bir mesafe boyunca koşmaktır, bu yüzden ayak uyduramayacağınız yüksek bir tempo ve hızda başlayarak kendinizi bitirmeyin.

Tenis
Saatte yakılan kalori: 600 – 900

Başla dur. 

Başla dur. 

Başla dur. Teniste ortaya çıkan ritim budur. Harika bir egzersiz ama diz ve ayak eklemlerinizde sorun varsa size iyi gelmeyebilir. Unutmayın, maksimum fiziksel fayda için, tekli tenis eşli oynamaya göre daha iyidir çünkü bir maçta daha fazla yer alırsınız. Omuzlarınız, önkollarınız ve kalçalarınız, yeni başlasanız bile çok ciddi çalışır.

Futbol
Saatte yakılan kalori: 600 – 900

Futbol seçmelerine girip forma giymek için mücadele etmek zorunda değilsiniz. Halı saha, turnuva ve takıma gir, oyuncu bul derdiyle de uğraşmak zorunda değilsiniz. 2-3 arkadaş bir araya gelin belli saatte futbol oynayın bu size oldukça iyi gelecektir. Eğlenceli ve uyumlu arkadaşlarınla kalori ve yağ yakmayı daha eğlenceli hale getir. 

Merdiven çıkma
Saatte yakılan kalori: 650 – 900

Merdiven çıkma konusunda, spor salonunda yürüyüş bandı üzerinde ki ayarları aklınıza getirmeyin. Gerçekten gidin bir merdivende aşağı yukarı çalışın. Merdiven size çok iyi gelecek. Dizlerinizde ve eklemlerinizde sorun varsa dikkatli olun, zorlamayın. Yağ yakıcı etki görmek istiyorsanız aşın o merdivenleri.

Paten
Saatte yakılan kalori: 650 – 900

Yaşadığınız yere bağlı olarak, imkanlarınız uygunsa paten mükemmel bir antrenmandır. Bilmiyorsanız cesaret edip başlamanız bile sizin için iyidir. Hızlı ve ritmik hareketler ile iyi bir aktivitedir.

Dövüş sanatları
-Saatte yakılan kalori: 700 ile 1.100

Karate, judo, taekwon do veya başka bir dövüş sanatını seçebilirsiniz. Hemen usta olmanıza gerek yok. Hızlı ve çeşitli antrenmanlarla hareketlerinizi geliştirebilirsiniz. Zihin ve beden uyumu ile hem yağ yakıcı hem de özgüven arttırıcı bir seçim yapmış olursunuz. Nacizane önerim Tai Chi’dir. Unutmayın, sokağa çıkıp dövüşmek niyetiyle beceriyi elde etmeyeceksiniz. Zihin ve beden uyumuna sahip olacaksınız. Katılın…

İp atlama
-Saatte yakılan kalori: 700 ile 1.100

Boksörler ısınmak için ip atlarlar. Basit ama etkili, tüm vücuda yayılıyor ve aynı zamanda el-göz koordinasyonuna yardımcı oluyor. Kaloriler azalıp yağlar yakıldıkça el ve ayak uyumunu, hızı ve ritmi kolayca artıracaksınız. Temel atlayışlardan sonra, hızlı adımlar, yan dönüşler ve geçişlerle rutinden kopup eğlenceyi arttıracaksınız.

Koşu
Saatte yakılan kalori: 900 ila 1.500

Yürümek ve koşmak harikadır, ancak hızınızı arttırmak, daha fazla kalori yakmanız ve kaslarınızı daha fazla tonlamanız anlamına gelir. Koşmak, en iyi kalori yakma potansiyeli sağlayabilir. 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir